Pages

Saturday, December 18, 2010

18. desember: Den fineste julepresangen...

Tanker og tid, med sløyfe på. Takk!

...kom før jul, på grått papir, fra en person jeg setter veldig stor pris på. På baksiden av lappen stod det noen hyggelige ord. En takk, for noe jeg ikke hadde tenkt på, og dessuten et stort kompliment. Lappen hang fast i en nydelig, hjemmelaget gave.

Noen har tenkt på meg, brukt tid på meg, og pyntet med sløyfe til slutt. Jeg ble litt satt ut, veldig rørt, og tvers igjennom glad.

Hver dag treffer jeg mange personer som på ulikt vis betyr veldig mye for meg. Jeg går ganske automatisk ut fra at de vet det, eller jeg dukker unna for det kan føles litt kleint å si det til dem, rett opp og ned.

Mitt nyttårsforsett i 2010 var å samle på øyeblikk. I 2011 skal jeg øve meg på å si til folk rundt meg hva de betyr for meg.

Jeg tjuvstarter litt - jeg har noen gjennomtenkte, grå lapper jeg vil skrive før jul.


…og til jul ønsker jeg meg…

Søvn. Uavbrutt. Helst om natten. Værsåsnill?
Fra kunstprosjektet "Drømmedisken"
- varer man burde få kjøpt over disk.

2011-kalender med alle bildene fra drømmedisken
kan bestilles fra http://www.sirigjelsvik.no/

No comments:

Post a Comment